Monday, June 16, 2008

kamera digital hai kamera..............

hari ini 16.6.2008 penyelia aku bertanya... sudahkah cuci gambar bagi aktiviti di Tanjung Bidara dengan menggunakan kamera digital ...... dia hendak beri kepada penyelia di peringkat negeri.....

ASTAGFIRULLAH aktiviti berkelah di Tanjung Bidara tu pun atas usaha aku.... dia langsung tak buat aktiviti hanya dok menempel atas aktiviti pihak pengerusi......
sekarang ini dia tanya aku pula........ dan kamera digital itu di tangan kawan baiknya.... itu pun dia tanya aku juga......

RANCANGAN DIA UNTUK AKTIVITI :

1. MENYUSURI SUNGAI MELAKA............. DAH BUAT KERTAS KERJA TAPI TAK BAGI LAGI

2. MAJLIS HARI JADI..... WALLAH HU ALLAM

3. KARIVAL OKU.... aku tanya bagaimana kosnya ..... dia kata mungkin pihak pengerusi suruh guna duit sendiri.... hai takkan lah aktiviti kamu..... duit kami....

4. PRODUK IKAN KELI BAGI PDK ....... kita tengokkan je le...

tentang kamera itu ..........

MASYA ALLAH aku sendiri tidak tengok kamera digital yang disebutkan itu.... aku juga tidak pegang pun kamera digital malahan tidak diberi peluang pun.....

sebenarnya kamera digital sumbangan daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat itu telah diberikan oleh penyelia pdk tempat aku bertugas kepada rakan sekerja aku..... (nama biar aku rahsiakan ok....)

dan kini pula dia tanya kau......

sedangkan dalam inventori pun penyelia aku tidak tulis pun barang yang diterima.....

niatnya wallah hu allam..... hanya ALLAH sahaja yang tahu.....

No comments: