Saturday, December 10, 2011

UJIAN PENILAIAN PENGURUSAN KERJAYA



UJIAN PENILAIAN PENGURUSAN KERJAYA

http://cf-ipm.blogspot.com/2010/12/ujian-penilaian-pengurusan-kerjaya.html




Jawab soalan berikut dengan jujur mengikut skor yang ditetapkan seperti dibawah
1. Tidak Bersetuju
2. Hampir Tidak Bersetuju
3. Hampir Bersetuju
4. Bersetuju

1.Saya ingin menilai semula pelan kerjaya saya.
JAWAPAN :

2. Saya fikir perlu disusun semula matlamat kerjaya saya.
JAWAPAN :

3. Saya fikir perlu mendapatkan gambaran sebenar tentang prospek kerjaya saya.
JAWAPAN :

4. Saya gembira belajar dari pengalaman lalu.
JAWAPAN :

5. Saya mengendalikan penyelidikan pasaran dan memperbaiki pengetahuan saya.
JAWAPAN :

6. Saya berminat memajukan pendidikan saya secara formal dan tidak formal.
JAWAPAN :

7. Saya memiliki pemahaman yang baik tentang motivasi diri.
JAWAPAN :

8. Saya tahu industri mana yang mahukan kerja saya.
JAWAPAN :

9. Saya tahu apakah jenis organisasi yang saya suka bekerja.
JAWAPAN :

10. Saya dapat melapangkan masa bagi membantu mendorong orang lain bila diperlukan.
JAWAPAN :

11. Saya tahu imej diri sangat penting dalam kerjaya.
JAWAPAN :

12. Saya boleh menyenaraikan tahap tinggi dan tahap rendah kerjaya saya.
JAWAPAN :


Nota kaki : Semua rakyat Malaysia boleh sertai ujian ini dan hantarkan jawapan anda dan dimulakan dengan bilangan nombor soalan dan jawapan hantarkan penyertaan kemahiranpejabat_ipm@yahoo.com.my

No comments: