Friday, August 7, 2009

CADANGAN VERSES PANDANGAN MERENDAHKAN????

OH ya setiap satu cadangan yang diutarakan dalam blog ini hanyalah cadangan sahaja.... Bukannya nek memprovokasikan sesiapa ....tidak...tiada dalam niatpun....cuma kita perlulah memandang ke hadapan jika hendak PDK bergerak ke hadapan dan Jika kita hendak anak OKU bergerak ke belakang dan hanya menadah tangan sahaja terpulanglah kepada JKM, PDK, KOMUNITI, IBU BAPA DAN PETUGAS PDK...

Dunia dan masa tidak menunggu kita dan kita harus bergerak ke hadapan dan jangan hanya menadah tangan mengharap simpati ...Tolong kami bantu kami ....


Cadangan tetap cadangan ...boleh diterima dan boleh juga ditolak...tetapi jika pihak JKM berpandangan jauh 10 , 20 tahun ke hadapan mereka pasti akan mengikut cadangan yang saya kemukakan ini...


APAPUN SAYA HANYA MEMBERIKAN CADANGAN...KEPUTUSAN DARIPADA JKM, DAN BAKTI....

DAN YANG PASTI SAYA TIDAK AKAN LAMA BEKERJA DI PDK MAKLUMLAH UMUR SAYA PUN DAH separuh abad...40 tahun ke atas.


sebab tiulah saya hendak BERLAKU PERUBAHAN DRASTIK DEMI KEPENTINGAN OKU, PDK DAN JUGA PETUGAS PDK ....

FIKIR-FIKIRKANLAH DAN PERTIMBANGKANLAH DENGAN MENGGUNAKAN NERACA SEADIL MUNGKIN ........

No comments: