Friday, July 18, 2008

PENAT BERUSAHA ..... TAPI YANG DAPAT HANYALAH DIBALAS TAHI SAHAJA.....

Letih .... letih ....

sejak akhir-akhir ini aku terasa letih sangat terutama apabila mood untuk bekerja di PDK dah tiada lagi .....

bukannya apa .... apabila aku kenangkan usaha aku selama ini kosong sahaja ....

aku penat buat tapi PENYELIA aku yang dapat nama .... aku tak dapat nama langsung.... yang aku dapat hanyalah surat amaran ..... marah daripada PENYELIA.... marah daripada rakan sekerja yang satu kloni dengan PENYELIA ....

mood untuk bekerja sebenarnya HILANG kalau asyik dimarahi sahaja .... manalah ada mood nak bekerja .... yang ada sentiasa bertanya dalam diri ..... SAMPAI BILA MACAM NI .... DULU TAK ADA MACAM NI....

BILA DAH SELALU AJE TANYA... AKHIRNYA ....... JALAN KELUAR HANYALAH SATU SAHAJA.....

Fikir-fikirkan ye................

No comments: