Tuesday, March 18, 2008

perangai berubah.......???????....

HAI... dengarlah cerita tuan dan puan ..... Pekerja PDk yang ada sekarang ini perangai mereka berubah seratus peratus setelah elaun mereka dinaikkan.....dahulu mereka malas sekarang ini berlumba-lumba pula untuk dinaikkan pangkat ....kononnya la.......nak dapat elaun rm 1200 la katakan...

ada tu pula memang tak boleh berkomunikasi dengan pengerusi tetapi disebabkan orang lama dan dah kerja lebih daripada 8 tahun jadi mengakulah AKU YANG PALING LAYAK MENJADI KETUA.... YE KE????


Pada aku ..... aku tak kisah siapa pun boleh jadi ketua.....kalau berkemampuan , orang itulah yang layak dinaikkan jawatannya.... bukankah begitu kawan.....

Tapi blog untuk pekerja pdk ini akan diteruskan sampai bila-bila melainkan aku dapat kerja lain ataupun aku dah berhenti kerja sebagai pekerja sukarela pdk.......

selagi aku termampu aku akan memberikan idea kepada pegawai JKM yang ciplak bulat-bulat idea aku ini....untuk membawa perubahan kepada organisasi PDK ini. INSYAALLAH.....

No comments: