PERANAN DAN TANGGUNGJAWAB PENGURUSAN ATASAN DALAM
Mewujudkan Dasar Kualiti dan Objektif-Objektif Kualiti
Menjalankan Kajian Semula Pengurusan
Memastikan sumber-sumber yangdiperlukan disediakan
Melantik wakil Pengurusan dan Timbalan wakil Pengurusan,
jika perlu Menyampaikan kepada semua anggota organisasi mengenai pentingannya memenuhi kehendak pelanggan serta mematuhi keperluan peraturan dan perundangan
Menentukan dan menyebarkan tugas, tanggungjawab dan kuasa semua staf dalam organisasi
Mewujudkan proses komunikasi yang sesuai dalam organisasi
PERANAN DAN TANGGUNGJAWAB PENGURUSAN ATASAN DALAM
Berkomited dalam membangun, melaksana dan menambahbaik secara berterusan Sistem Pengurusan Kualiti berdasarkan MS ISO 9001:2000
Memantau
pelaksanaan MS ISO 9001:2000 secara keseluruhannya dan memastikan pelaksanaannnya mengikuti pelan tindakan yang telah ditetapkan
D A L A M P E R K H I D M A T A N A W A M
No comments:
Post a Comment