BORANG SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN
Bahagian Khidmat Pengurusan sedang berusaha untuk meningkatkan kualiti penyampaian perkhidmatan kepada semua pelanggan. Bagi mencapai tujuan tersebut dipohon kerjasama pihak tuan/puan untuk memberi maklumbalas dan cadangan /komen dengan melengkapkan borang soal selidik ini. Sila kembalikan borang yang telah disempurnakan ke Bahagian ini melalui salah satu kaedah berikut:
i) Serahkan borang kepada Penyelia / Petugas
ii) Masukkan ke dalam peti cadangan atau
iii) Hantar melalui faksimili ke nombor 03-................
Bahagian I
Sila tandakan [] di PDK ................ yang anda telah berurusan:-
Kewangan Personel √ Pentadbiran Am dan Kualiti
Pemulihan di PDK Kaunseling Sumber maklumat tentang PDK.
Jenis Urusan : Perkhidmatan Kenderaan
Bahagian II
Sila berikan penilaian anda berdasarkan skala berikut dengan menandakan [ ] :-
= Tidak
memuaskan = Sederhana
=Baik
= Sangat baik
=Cemerlang
BIL. KUALITI PERKHIDMATAN YANG DIBERIKAN 1 2 3 4 5
A KUALITI PERKHIDMATAN
1. Memenuhi keperluan anda
2. Menepati masa
B KUALITI PENYELIA DAN PETUGAS PDK
1. Mudah dihubungi
2. Mesra pelanggan
3. Berpengetahuan
4. Sedia membantu
C PERSEKITARAN PUSAT PEMULIHAN ..................
1. Bersih
2. Selesa
3. Teratur
Sila beri cadangan/ komen anda untuk penambahbaikan perkhidmatan kami
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Terima kasih di atas kerjasama anda.
No. Keluaran : 1
No comments:
Post a Comment